Tuesday 29 March 2011

Dekat tapi jauh..

Bismillahirrahamnirrahim
Suatu ketika dulu 
kita pernah bertemu 
dan bercinta kerana Allah
Dan takdir menjadikan kita terpisah
Kini kerana adanya medium maya
ku kira kita mampu dekat semula
dan hakikatnya kita memang dekat
aku dan kamu selalu bertemu
tapi
kenapa kita jarang sekali saling menyapa
kenapa aku merasakan seolah kehadiranku tidak lagi bermakna
kenapa seolah-olah tiada ukhuwah lagi antara kita
adakah kita sekarang terlalu berbeza??
maafkan aku meluahkan apa yang terbuku
maafkan aku,
mungkin ini juga silapku..
atau sekadar prasangka ku
tapi kerna kamu akhwatku
aku ingin kamu tahu
aku sayang kamu
namun jika andainya hadirku kini tidak membawa erti
atau aku sudah tidak diperlukan lagi
maka izinkan aku membawa diri
mencari diri dan kasih yang kian hilang....


mode~ ketandusan kasih sayang :'(


2 comments:

  1. huhuhu.............idaaaa.......................
    macam mana pun, kamek tetap sayang kitak!

    ReplyDelete
  2. T_T ~sayang ktk jwk...
    Terima kasih kerana menerima apa adanya saya....huhuhu

    ReplyDelete

(Thanks for dropping by!! ^_^)