Thursday 17 March 2011

Just A beginning..

Bismillahirrahmanirrahim...


Assalamualaikum wbt..


Hari ini hari Khamis, 17th Mac 2011..hari ini tiba-tiba terasa ingin memulakan penulisan blog kembali, setelah dua kali percubaan yang akhirnya terbengkalai juga..apa yang saya harapkan hanyalah manfaat dari apa yang bakal saya tulis dan kongsikan...moga-moga apa yang saya sampaikan samada dalam bentuk ilmu mahupun sebuah cerita yang mengandung pengajaran, moga Allah melihat dan mencatat kebaikan pada setiap yang baik yang saya sampaikan, sebagai bekal untuk saya kelak..., sebagaimana hadis Rasulullah S.A.W
“Jika mati anak Adam, maka putuslah segala amalnya. Kecuali 3 perkara, iaitu amal jariah, doa anak yang soleh, dan ilmu yang bermanfaat.”
(Hadis Riwayat Muslim)
ya Allah, aku mohon agar apa yang ku sampaikan dalam coretan-coretanku di sini akan menjadi ilmu yang bermanfaat buat yang membaca, seterusnya mengiringi daku ketika menemuiMU nanti...


Moga redha Allah terus bersamaku dan bersama kalian..


Insya Allah...



No comments:

Post a Comment

(Thanks for dropping by!! ^_^)